0535 976 7 888

Gayrimenkul Alım-Satımında Hangi Belgeler Gereklidir?



Gayrimenkul alım-satım işlemlerinde dikkat edilmesi gereken belgeler şunlardır: 

  1. Tüzel kişiler için vergi dairesi bilgileri: Alıcı ve satıcı, vergi dairesine ait bilgileri sunmalıdır. 
  2. Alımı-satımı yapılacak gayrimenkule ilişkin tapu bilgileri: Mülkün tapu bilgileri, işlem için gereklidir. 
  3. Alıcı ve satıcının kimlikleri: Tarafların kimlik bilgileri belgelenmelidir. 
  4. Alıcı ve satıcının 2’şer adet vesikalık fotoğrafı: Fotoğraflar, işlem sürecinde kullanılır. 
  5. Gayrimenkule ilişkin ilgili belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirten belge: Emlak vergisi değeri, doğru şekilde beyan edilmelidir. 
  6. Temsilin söz konusu olduğu vekaletname, temsilcinin nüfus cüzdanı ve bir adet fotoğrafı: Vekaletname gerekiyorsa, bu belge de hazır olmalıdır. 
Bu belgeler, gayrimenkul alım-satım işlemlerinin düzgün ve resmi şekilde gerçekleştirilmesi için önemlidir. İşlemler sırasında bu belgelerin eksiksiz ve doğru olarak sunulması gerekmektedir1 3


Kaynaklar 


Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.