0535 976 7 888

2024 Konut fiyatları hakkında gelişmeler.



2024 yılında Türkiye'deki konut fiyatları hakkında bazı tahminler ve açıklamalar bulunuyor. İşte bu konuda yapılan değerlendirmeler: 
  1. Artış Eğilimi: Pandemi sonrası dönemde artan konut talebi ve inşaat maliyetlerindeki artışlar, fiyatların tırmanışını hızlandırdı. Özellikle büyük şehirlerdeki konut fiyatları yükseldi ve ortalama bir konut fiyatı Türkiye genelinde büyük bir hızla 1 milyon TL barajını aşarken, büyük şehirlerde bu rakam 3 milyon liraya kadar yükselmişti1
  2. Düşüş Beklentisi: Ancak, son 3 aydır konut satış rakamlarında yaşanan ciddi düşüş ve talepteki azalma, fiyatlar için de düşüş beklentisi oluşmasına neden oldu. İstanbul İnşaatçılar Derneği (İNDER) Başkanı Nazmi Durbakayım, inşaat sektöründe arzın azaldığını ve üretim fazlasının olmadığını belirtiyor. Bu nedenle arsa maliyeti düşmeden konut fiyatlarının düşmeyeceğini ifade ediyor1
  3. Parasal Sıkılaşma Politikaları: 2024'te parasal sıkılaşma politikalarının devam etmesi ve talebin azalması halinde fiyatlar üzerindeki baskının azalabileceği öngörülüyor. Reel fiyat düşüşleriyle birlikte, gayrimenkulün yüksek kar getiren bir yatırım aracı olmaktan çıkabileceği düşünülüyor3 4 5
Bu tahminler, piyasa koşullarına ve ekonomik faktörlere bağlı olarak değişebilir. Ancak, konut alımı veya yatırımı düşünenler için bu bilgiler önemli bir referans olabilir. 


Kaynaklar 



Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.