0535 976 7 888

Konut satışları yüzde 11 geriledi


TÜİK'in açıkladığı konut satış istatistiklerine göre, "ipotekli satış" olarak nitelendirilen konut kredili satışlar da aynı dönemde yüzde 27.4 düşüşle 33,429 adet olarak gerçekleşti.
İstanbul zirvede
Konut satışlarında, İstanbul 19 537 konut satışı ile en yüksek paya sahip oldu. Satış sayılarına göre İstanbul’u, 11 843 konut satışı ile Ankara, 6 568 konut satışı ile İzmir izledi. Konut satış sayısının düşük olduğu iller sırasıyla 7 konut ile Ardahan, 13 konut ile Hakkari ve 18 konut ile Şırnak oldu.
Yabancı ilgisi azaldı
Yabancılara konut satışı da nisanda yüzde 14.4 azalışla 1,581 adet oldu. Bu arada en çok konut satışı Iraklılara yapıldı. Irak vatandaşları Türkiye'den 276 konut satın aldı. Irak’ı sırasıyla, 172 konut ile Kuveyt, 165 konut ile Suudi Arabistan, 115 konut ile Afganistan ve 96 konut ile Rusya Federasyonu izledi. 
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.