0535 976 7 888

Günlük 50 TL'ye 100.000 TL konut kredisi

Konut kredisi ödemelerinde örneklemeleri hep aylık taksitler üzerinden yapıyorum. Ancak bu hafta farklı bir bakış açışıyla bakmanızı istedim. Yani günlük ayırabileceğiniz kredi tutarını da bilirseniz, belki ev sahibi olmak size o kadar imkansız gelmeyecek. Örneğin günlük 50 TL'lik bir birikim ayırabiliyorsanız yani aylık 1.500 TL dolaylarında kredi taksiti ödeyebiliyorsanız, 120 ay vadeli 100.000 TL kredi kullanmanız mümkün. Daha da ayrıntılı bilgilendirmek hatta yeni yılda ev sahibi olmanın planlarını yapmanızı kolaylaştırmak istiyorum.

Günlük ne kadar bir bütçe ayırabilirsiniz?

Konut kredisi yazılarında inanın bir banka ya da kredinin reklamını yapmıyorum. Aslında vurgulamak istediğim nokta hep, insanların ev sahibi olması üzerine. Gerçekten insanlar ev sahibi olmayı arzuluyor. Kim istemez ki? Ancak bazen birilerinin bu isteğinizin gerçekleşmesi için sizi motive etmesi ya da bilgilendirmesi gerekiyor. Aylık, haftalık ya da günlük ücretli çalışansanız yani siz günlük bir yerlere temizliğe, yardıma, çocuk bakmaya falan gidiyor ya da bir tamircide lokantada vs. çalışıyor olabilirsiniz. Yanigeliriniz çok yüksek olmayabilir. Ancak karı koca çalışıyorsanız işiniz daha kolay. Eşiniz de çalışıyorsa, günlük 50 TL bir birikim yapabiliyorum diyorsanız, o zaman ne duruyorsunuz? Önce kendinize aylık ne kadar ödeme yapabilirim, hatta günlük ne kadar ödeme yapabilirim sorusunu sorun.

Başvuranlara konut kredisi uzmanları detaylı bilgi veriyor

Yeni yıla yeni evde girmenin planlarını yapmaya başlayın. Hayal kurun, hesap yapın, bütçenizi yeniden gözden geçirin. Hatta başvuru yapın. Konut kredisi başvurularında banka yetkilileri zaten sizi arayıp daha ayrıntılı bilgi veriyor. Gelir durumunuzdan yaşınıza, eşinizin işine ve maaşına kadar pek çok ayrıntı hesaplanıyor. O yüzden başarmanın yarısı önce istemekten geçer derler. Siz de sanırım günlük 50 TL, aylık 1.5000 TL dolaylarında bir taksit ödemesi yapabilecekseniz, 120 ay vadeli 100.000 TL konut kredisine başvurabilirsiniz. Örneğin Yapı Kredi Bankası böyle bir konut kredisi imkanı sunuyor. Yapmanız gereken tek şey 'Hemen Başvur' butonunu tıklamak. Sonrasında konut kredisi uzmanları sizi arayıp daha ayrıntılı bilgi verecektir. Siz de bu bilgiler ışığında 2016 yılında yani yeni yılda, yeni bir evde olmanın hayallerini kurabileceksiniz.

Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.