0535 976 7 888

BİLSAN İNŞAAT


BİLSAN İNŞAAT TAAH. TUR. SAN. TİC. LTD. ŞTİ

Bilsan İnşaat , çeşitliliğini ve çözümlerini artırarak inşaat malzemeleri toptan satış departmanını kendi bünyesine alarak çalışmalarını devam etmektedir.
Her geçen gün büyüyen müşterilerimize, en hızlı, en ekonomik, en etkin çözümler sunmak, yaptığımız işlerin bir başlangıç olarak görerek müşteri memnuniyetini önceliğimiz kabul etmek çalışma felsefemizdir.

Temelden bitişe kadar her türlü çalışmalarınızda farklı yaklaşımlar sunmak, uzman kadromuzla bilinçli ve ileriyi düşünerek çalışmalarımızı sürdürmek, çalışma prensiplerimizdir
.
Doğru iş Doğru çözümler için firmamızla irtibata geçiniz.

UYGULAMALARIMIZ

Ses İzolasyonŞapGiydirme Duvar Yapıştırma
SeramikTuğlaGiydirme Duvar Metal İskeletli
Alçı SıvaAlçıpanIsı İzolasyon
Kara SıvaBoyaBölme Duvar Metal İskeletli
MantolamaTaş Yünü TavanAsma Tavan Çift İskeletli
BetopanYTONGGranit Döşemeleri
SöveKartonpiyerAlçı Blok Duvar
Saha BetonuAsfaltRenkli Baskılı Desenli Asfalt

İNŞAAT MALZEMELERİ TOPTAN SATIŞ

Firmamız güçlü çözüm ortaklarıyla inşaat malzemeleri toptan satış işlerinde güven, çeşit ve kaliteli hizmet anlayışıyla yılların verdiği tecrübe ve istikrarla hizmetlerimizi sürdürmekteyiz.

Sektörün önde gelen kurumları ile ( lafarge dalsan, izocam, ode yalıtım, yks yalıtım, usg , bostik yalıtım malzemeleri - bostik izolasyon, mardav yalıtım, akıllı yapı stronpiyer, polisan boya, güçlü bağlarımız sayesinde hızlı çözümler sunmaktayız.

Toptan satış gruplarımız ve ürünlerimiz için ürünler sayfamızı ziyaret ediniz.

Firma Ünvanı :BİLSAN İNŞ TAAH TUR SAN TİC LTD ŞTİ 
Açıklama :firmamız inşaat ince işler taahhüt işleri yapmaktadır ve inşaat taahhüt işlerinde kullandığımız inşaat malzemelerininde bayilikleri olup aynı zamanda toptan satışını da kendi bünyesine katmıştır,su izolasyonu yks,yalıtım izolasyonu ode,mantolama dow,stroton,ode xps,ısı ve ses izolasyonu,izocam,ve saha betonu, düz,asfalt,renkli desenli baskılı asfalt,alçı gurubu olarak lafarge dalsan tercih etmiştir.
Web Adresi :http://www.bilsaninsaat.com.tr
Faaliyet Gösterdiği Şehirler :İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Afyon, Antalya, Balıkesir, Denizli, Diyarbakır, Erzincan,
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.