0535 976 7 888

Acıbadem Konut Projeleri

Acıbadem'in en güzel tepesinde kurulu olan Almondhill modern mimarinin eşsiz bir lokasyon ile birleştiği; güvenliği, yeşil alanları ve konforu ile ön plana çıkan çok özel bir projedir.
Mimari Özellikler7 katlı 22 bloktan oluşmaktadır. 3 adet açık,! adet yarı olimpik kapalı yüzme havuzu, yaklaşık 1500 araçlık kapalı otopark alanı ve sosyal ve spor tesisleri, büyük bir gölet, amfi, kafe ve restoranlar bulunmaktadır. Konutlar 16 tipte, 82m2 ile 240 m2 arasında değişen deniz manzaralı lüks konutlardır. Yeşil alanlara yer verilip yaklaşık 50 bin adet ağaçlandırma yapılacaktır.
Lokasyon.
Anadolu Yakası'nın en güzel semtlerinden biri olan Acıbadem Almondhill'e ev sahipliği yapmaktadır. Almondhill çevre yollarına, Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerine olan yakınlığı ile eşsiz bir konuma sahiptir.


Almondhill Residence İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres.
Acıbadem Mah. Çeçen sokak
Yetkili İsim
Almondhill Satış Müdürü:
Nesrin Tımışkı 0216 545 54 80
almondhill@tasyapi.com
Almondhill Residence İnşaat Firmaları
Taşyapı İnşaat ,
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.