0535 976 7 888

DD Mortgage 60 milyon liralık finansman bonosu ihraç etti

Daria Park
Konut finansmanı sektöründe faaliyet gösteren DD Mortgage 60 milyon liralık finansman bonosu ihraç etti
Konut finansmanı sektöründe faaliyet gösteren DD Mortgage, toplam 60 milyon liralık finansman bonosu ihraç ettiğini bildirdi. DD Mortgage’tan yapılan açıklamada, şirketin İş Yatırım Menkul Değerler aracılığında gerçekleştirdiği işlemlerle toplam 60 milyon nominal tutarda finansman bonosu ihraç ettiği kaydedildi.
Açıklamada, iki seri halinde eş zamanlı olarak gerçekleşen ihraçlarda, 30 milyon lira nominal tutarda 180 gün vadeli ve 30 milyon lira nominal tutarda 362 gün vadeli finansman bonolarının nitelikli yatırımcılara tahsisli olarak satıldığı ifade edildi.
AA

Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.