0535 976 7 888

BANKALAR EN BÜYÜK EMLAKÇI OLDU

Bankalar en büyük emlakçı oldu

Gelirinden fazla kredi kullanan, ancak daha sonra bunu ödeyemeyenlerin ipotek ettirdiği mal varlıkları bankaları emlak zengini yaptı.

Ödenemeyen krediler bankaları gayrimenkul zengini yaptı. Bazı bankaların internet sitelerindeki satış ilanlarına göre yapılan araştırmaya göre, yaşanan ekonomik sıkıntı ve gelirden fazla kullanılan krediler sebebiyle vatandaş, çiftçi, sanayici ve tüccarlar kredi borçlarını ödemeyince ipotekli konut, arsa, tarla, fabrika ve dükkan gibi gayrimenkuller bankaların eline geçti. Sadece İş Bankasının satışa sunduğu gayrimenkullerin muhammen bedeli yaklaşık 270 milyon lirayı, Halk Bankasının satışa sunduğu gayrimenkullerin muhammen bedeli de 248 milyon lirayı geçti. El konulan gayrimenkuller sebebiyle emlakçı gibi olan bankalar, gayrimenkul satışları için “emlak servisi” bile oluşturdu. Cazip fiyatlarla konut, arsa satın almak isteyen vatandaşlar ile fabrika ya da işyeri satın almak isteyen iş adamları bankalara da uğramaya başladı.
Kaynak: Türkiye gazetesi
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.