0535 976 7 888

Bakan Bayraktar'dan rant iddialarına cevap!


Bakan Bayraktar'dan rant iddialarına cevap!
Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, asrın projesi kentsel dönüşüm öncesi rant iddialarına cevap verdi.
24.04.12
Bakan Bayraktar, "Samimiyetimle ifade etmek istiyorum. Bu işi hep birlikte başaracağız. Devlet fakirden alıp zengine vermez. Böyle bir realite yok. Onu şahıslar yapar ve bu suçtur. Her bakımdan çok büyük suçtur. Kesinlikle böyle bir şeyin yapılmasına ne bugüne kadar izin verdik ne de bundan sonra vereceğiz" dedi.

Çevre ve Şehircilik Bakanı Bayraktar kentsel dönüşümün temellerini TOKİ başkanıyken attıklarını vurgulayarak, TOKİ'de 130 yerde kentsel dönüşüm yapmaya çalıştıklarını bildirdi. 60 bin civarında konut yapıldığını vurgulayan Bayraktar, hiçbir yerde hiçbir kimseye bir rant temin etmediklerini belirtti. 

Kentsel dönüşümü yasal çerçevede vatandaşla, medyayla, uzmanlarla, belediyelerle hep birlikte başaracağını belirten Bayraktar, "TOKİ 500 bin konut yaptı. TOKİ öyle işlere baksa 500 bin konut yapamaz, 15 bin konut yapardı. Ama bu iş bereketlendi vatandaşın desteğini aldık. Eleştiriler tabii ki olacak." ifadelerini kullandı. 

Bakan Bayraktar, bir yerde fakir fukara varsa orada kiracı da olsa onu korumanın yollarını aradıklarını kaydetti.

(CİHAN)
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.