0535 976 7 888

TAV’ın yüzde 40’ı için büyük yarış

TAV’ın yüzde 40’ı için büyük yarış
Akfen Holding ve Tepe İnşaat’ın TAV Havalimanları Holding’teki hisselerinin bir bölümünün satışı için başlattıkları süreçte, Fransız inşaat ve taahhüt şirketi Vinci ve Carlyle Group ile beraber hareket eden Qatar Investment Authority’nin şirketin yaklaşık yüzde 40 hissesinin alımı için en güçlü adaylar olduğu belirtildi.

Yabancıya satılacak
Reuters’ın haberine göre, işlem sonuçlanırsa, yüzde 40 yabancı yatırımcıya satılacak, Tepe İnşaat ve Akfen Holding’in payları yüzde 8’er olacak, Sera Yapı Endüstri de yüzde 4’lük payını koruyacak. İşlem sırasında TAV Havalimanları Holding’in toplam değeri 2 milyar dolar olarak dikkate alınacak.

Yüzde 40’ı halka açık 
TAV Havalim...
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.