0535 976 7 888

ÖZKAR İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET A.Ş.





Özkar İnşaat ise Özdoğan Holding bünyesindeki inşaat şirketi. Kemal Kılıçdaroğlu'nun VIP bayram tatilini geçirdiği, birlikte fotoğraf çektirerek poz verdiği Zeynel Özdoğan'ın sahibi olduğu Özkar İnşaat, son 20 yılda yaklaşık 30 milyar liralık hacmi ile en çok kamu ihalesi alan ilk 15-20 şirket arasında yer alıyor. 2023 yılının en büyük 5. İnşaat firmasıdır.


FİRMA YETKİLİLERİ


Zeynel ÖZDOĞAN
Yönetim Kurulu Başkanı


Binali ÖZDOĞAN
Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

Hüseyin ÖZDOĞAN
Yönetim Kurulu Üyesi

Günaydın ÖZDOĞAN
Yönetim Kurulu Üyesi

Osman Nüvit AKKOR
Genel Müdür Yardımcısı


MERKEZ

Aşağı Öveçler Mahallesi, 1328. Cadde No: 18
A.Öveçler 06460 Ankara-TÜRKİYE 
Tel : (90-312) 472 75 20
Faks : (90-312) 472 75 39
E-posta : ozkar@ozkarinsaat.com.tr
ozdogan@ozdogan.com.tr


ŞUBELER

MASKAT

Özkar Construction Company
Al Azaiba Street Al Anwar Way 6802
Building No: 94 P.O. Box: 156
P.C: 103 Shatti, Muscat-OMAN
Tel : (968-2) 449 00 69

DUBAİ

Özkar Construction Company
DIP1 Green Community
European Business Center No:134, Dubai-UAE
Tel : (971-50) 969 7484


FAALİYET ALANLARI

  • Altyapı
  • Yol ve Otoyollar
  • Köprüler
  • Baraj ve Hidroelektrik Santralları
  • Tüneller
  • Sulama
  • Demiryolu ve Metro Sistemleri

Binalar

  • Konut
  • Ticaret Merkezleri
  • Turistik Tesisler

Madencilik

  • Açık Alan Maden İşletmeciliği
  • Yeraltı Maden İşletmeciliği

GRUBA DAHİL FİRMALAR


  • ÖZDOĞAN İnşaat Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.
  • ÖZDOĞAN Proje Mimarlık, Mühendislik, Müşavirlik A.Ş.
  • ÖZDOĞAN Enerji A.Ş.
  • ÖZKAR Sigorta Aracılık Ltd. Şti.
  • ÖZKAR Construction LLC-UMMAN
  • CALISTA Luxury Resort and SPA (5 Yıldızlı Otel)
  • JW MARRIOTT (5 Yıldızlı Otel)

ORTAK GİRİŞİMLER


ÖZKAR-ÖZALTIN İş Ortaklığı
Sivas-Erzincan Hızlı Tren Hattı-TÜRKİYE
Yerköy-Sivas Tüneli-TÜRKİYE

ÖZKAR-STRABAG-ANDRITZ Konsorsiyumu
Hatta Pompajlı Hidroelektrik Santrali, Dubai-BAE

ÖZKAR-DOĞUŞ-ÇELİKLER İş Ortaklığı
Yerköy-Kayseri Yüksek Hızlı Tren Hattı-TÜRKİYE

ÖZKAR-YEDİGÖZE İş Ortaklığı
Kemaliye-Dutluca Yolu, Tünelleri ve Bağlantı Yolları-TÜRKİYE
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.