0535 976 7 888

Ata İnşaat Müteahhitlik Enerji Tekstil Dış Tic. Ltd. Şti.


Ata İnşaat Müteahhitlik Enerji Tekstil Dış Tic. Ltd. Şti. Logo
BAYRAMPAŞA , İSTANBUL (AVRUPA)
  • Yetkili Kişi : Ertuğrul Yazıcı
  • Pozisyonu : Diğer
  • Faaliyet Alanı : Müteahhitlik Hizmetleri -
  • Firma Faaliyet Bölgesi : (İSTANBUL (AVRUPA))
  • Kuruluş Yılı : 2007

 İnşaatçılık hiçbir zaman ara vermeden sürekli gelişerek bitmek tükenmeyen hızda değişimlere ayak uydurmakta ve öncülük etmektedir.

   Yılların hızlı bir şekilde ilerleyişi Teknolojinin gelişimi ile Yol, köprü, baraj, enerji santralleri, hava alanları, fabrika, işyeri otel, okul, hastane, mesken, çok katlı gökdelenler, spor tesisleri vb. gibi birçok yapının inşası büyük bir artış olmuştur.
Bu yapıların oluşumunda inşaat sektörü bir çok mühendislik dalları ile beraber çalışmaktadır. bu alanlarla uyumlu çalışmak plan ve projelerin oluşturulması bir çok insanın iş alanına dönüşmüştür.

   Bununla beraber ülkemiz deprem kuşağında olması yapılan inşaatların sadece lüksve modern gözükmesinin yanısıra sağlam yapıların oluşmasının gerektiği artık herkes tarafından bilinir ve bilinçlendirilme çalışmaları devam etmektedir.
Ata inşaat ise sağlam ve lüks yapıları en üst düzeyde yapmayı ve gayrimenkul sektöründe kazandığı tecrübe ile geliştirip uyguladığı yönetim ve çalışma anlayışıyla mutlak müşteri memnuniyeti kazanmayı ilke edinmiştir.

Vizyon
-Ata inşaat vizyon olarak belirlediği hedeflere adım adım ilerlemektedir bunlar;
-En doğru ve kısa çözüme ulaşmak.
-kaliteyi en üst seviyeye taşımak.
-Anlaşma şartlarını harfiyen yerine getirmek.
-müşteri memnunuyetinin en üst düzeyde arttırılması.

İlkelerimiz
-Çalışan kadrosunun Doğru yönetimi
-Sürekli Toplantılar ve iş akışının düzenliliği
-Diğer sektörlerle bilgi Alışverişi
-Malzeme seçiminde titiz davranmak
-Sözleşmelerin zamanında bitirilmesi
-Kaliteyi yakalıyacak bir yol izlenmesi
-Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
-sağlam ve lüks yapılar için daha detaylı ve araştırmacı şekilde çalışmak.
-Düzenli şekilde hesapların yapılması ve oluşabilcek problemlerin engellenmesi. 


Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.