0535 976 7 888

Türkiyede emlak piyasası durgun yatırımcı parasını nakitte tutuyor.

Amerikada başlayıp Avrupaya sirayet eden mali kriz, en çok gayrimenkul ve inşaat sektörünü vurdu.


Uluslararası denetim, danışmanlık ve vergi şirketi PricewaterhouseCoopers (PwC)'ın hazırladığı 'Gayrimenkul Piyasası'nda Gelişen Trendler 2009' adlı rapora göre, Türkiye ve Rusya gibi gayrimenkulün büyük prim yaptığı ülkelerde artık yatırımcı parasını nakitte tutmayı tercih ediyor. PwC'nin Avrupa, Ortadoğu ve Afrika'dan sorumlu Gayrimenkul Sektörü Lideri John Forbes, "Gelişmekte olan Rusya ve Türkiye piyasaları, beklenen gayrimenkul yatırımı getirileri bakımından geçen yıl en üst sıralardaydı. Ancak, şu anda yatırımcılar nakit paralarını tutmayı tercih ediyor; çünkü daha geleneksel piyasalardan gelecek fırsatları görüyorlar." dedi. Söz konusu raporda, ABD gayrimenkul piyasası için de karamsar bir tablo çiziliyor. Uzmanlar, Amerikan gayrimenkul ve finans piyasasının 2009 yılında dip yaparak en düşük seviyeleri göreceğini tahmin ediyor.
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.