0535 976 7 888

Mortgage sistemi ile ev almak isteyenler nelere dikkat etmeli?

Mortgage sistemi ile ev almak isteyenler nelere dikkat etmeli?
Mortgage ile gayrimenkul alırken dikkat edilmesi gereken konulardan biri bütçedir. Zaten mortgage ile bir evi alırken yüzde 25’ini kendi cebinizden karşılama mecburiyeti vardır. Örnek vermek gerekirse 100 bin TL’lik bir daire için 25 bin TL yi siz karşılayacaksınız, geri kalan 75 bin TL’yi banka size kredi olarak verecektir.
Aylık maaşınıza göre veya gelirinize göre ödeyebileceğiniz, diğer masraflarınızı da düşünerek bir taksit oranı tespit etmenizi öneririz. Türkiye şartlarında işten ayrılma durumu söz konusu olduğunda “ben evtaksitlerimi nasıl ödeyeceğim?” dememek için, belli bir miktarı da kötü günleri düşünerek bir yerde biriktirmenizi tavsiye ederiz. Çünkü Türkiye şartlarında işsizliksigortası çok düşük bir meblağdır ve bu sizin hiçbir zaman kredi oranınızı kapatmayacaktır. Diğer bir husus da, prim yapacak yerlerden mortgage ile ev almanızı öneririz. Çünkü prim yaptığı zaman, sizin o güne kadar ödediğiniz taksitler ve özelliklefaizler boşa gitmemiş olur ve evi satacağınız zaman gerçek değerinden satmış olursunuz.

Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSTANBUL VE TÜRKİYE GENELİ HİZMETLERİMİZ

  1. Otel ve Otel Arsası
  2. Turistik Tesisler
  3. Hastane ve Hastane Arsası
  4. Benzinlik ve Benzinlik Arsası
  5. Tarım Arazileri ve Kredilendirme
  6. Eğitim İmarlı Arsa ve Eğitim Binaları
  7. Satılık Arsalar
  8. Kat Karşılığı Arsalar
  9. Konut İmarlı Arsalar
  10. Ticari İmarlı Arsalar
  11. Eğitim İmarlı Arsalar
  12. Sağlık İmarlı Arsalar
  13. Fabrika ve Sanayi Arsaları
  14. Hafriyat Döküm Sahaları
  15. Projeli AVM Arsaları
  16. Prefabrik Ev Yapımı
  17. Tiny House Ev
  18. Çelik Konstrüksiyon Ev
  19. Airbnb - Ağaç Ev

apay gayrimenkul

  1. İstanbul bölgesinde kat karşılığı toplu konut yeri arıyorum..
  2. Şişli bölgesinde butik kat karşılığı yerler arıyorum.
  3. Muğla bölgesinde kat karşılığı villa arsası arıyorum.

Murat APAY

Talep edilen arsalarla ilgili olarak resmi yetki belgem vardır.